Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia są wysyłane w każdy dzień roboczy. Czas dostawy wynosi zwykle 2 dni robocze. Wszystko zależy jednak od przewoźnika.

Czy mogę kupić blckout. w sklepie stacjonarnym?

Niestety nie, grę można kupić tylko w naszym sklepie internetowym.

Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować, wysyłając do nas maila na adres hello@blckout.pl. Pamiętaj jednak, że możesz to zrobić tylko do momentu wysłania zamówienia.

Czy płatność kartą na stronie blckout.pl jest bezpieczna?

Tak! Nasza strona korzysta z szyfrowania HTTPS, co oznacza, że wszystkie wrażliwe dane są szyfrowane i nikt (nawet my) ich nie widzi. Bramkę płatności dostarcza Stripe.com, jest to najczęściej używana i najbezpieczniejsza bramka płatności na świecie.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Zamówienie możesz bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy. Towar, który zamierzasz zwrócić, nie może mieć uszkodzonej folii ochronnej i musi zostać zwrócony w kompletnym i oryginalnym opakowaniu.

Czy dostanę zniżkę przy zakupie większej liczby gier?

Tak, niezależnie od tego czy jesteś osobą prywatną czy firmą, jeśli planujesz zamówić więcej niż 10 gier, zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem hello@blckout.pl. Przygotujemy Ci indywidualną wycenę.

Jak mogę się z wami skontaktować?

To proste! Jesteśmy na wielu portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), można się z nami skontaktować również mailowo pod adresem hello@blckout.pl.

Czy oferujecie kupony rabatowe?

Zasadniczo nie oferujemy kuponów rabatowych. Jednak o wszystkich aktualnościach dowiesz się z naszych serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).